Intelligente Reisekosten- und Spesenabrechnung

Behalten Sie stets den Überblick über Ihre Spesen. Ob selbständig, Startup-Gründer oder Kleinunternehmer – verwalten Sie Ihre Spesen einfach von unterwegs! Wo Sie auch sind – ein Foto von einem Beleg genügt, und zistemo fügt ihn sofort zur Spesen­abrechnung hinzu.

Jetzt kostenlos testen

Professionelle Reisekosten- und Spesenabrechung für Selbstständige

Dank der responsiven zistemo-Benutzeroberfläche läuft die Online-Verwaltung Ihrer Spesen wie von selbst! In Sekundenschnelle lassen sich Spesen erfassen und ausführliche Geschäftsberichte erstellen. Optimieren Sie Ihre Buchführung, indem Sie Ihre Spesen in steuerlich günstige Kategorien einteilen. Für die Steuererklärung werden die Spesen dann automatisch in die entsprechenden Formulare eingefügt. Schluss mit kompliziertem Papierkram. Behalten Sie mit unserer Spesen­verwaltungs­software den Überblick.

Spesenverwaltung von unterwegs

Ob im Büro oder per Smartphone – Sie und Ihr Team können Spesen jederzeit mühelos erfassen, verwalten und melden. Mit Online-Belegen in Echtzeit stets auf dem aktuellsten Stand. Spesen­abrechnung in Sekundenschnelle So kommen Sie schneller an Ihr Geld!

Eine einfache Lösung

Unkomplizierter kann die Spesenerfassung nicht sein. Mit zistemo können Sie Ihre Spesen automatisch erfassen und verwalten und anschließend an Mitarbeiter, Vorgesetzte oder Kollegen weiterleiten. Selbständige und Kleinunternehmer in aller Welt setzen auf die sichere Online-Spesenverwaltung von zistemo.

Intuitive Benutzeroberfläche

Die Online-Tools und Web-Apps von zistemo sind alles andere als öde oder kompliziert. Die übersichtliche, anwenderfreundliche Benutzeroberfläche ermöglicht eine einfache Spesenverwaltung auch ohne Vorkenntnisse, besondere Fähigkeiten oder Erfahrungen.

Haupt­funktionen von zistemo

Online Rechungsstellung

  • Erstellen und verschicken Sie Rechnungen
  • Fügen Sie Ihr Logo ein
  • Erstellen Sie wiederkehrende Rechnungen
  • Erhalten Sie Ihre Zahlungen online
  • Richten Sie Zahlungserinnerungen ein

Arbeitszeiterfassung von überall

  • Verwalten Sie die Arbeitszeitberichte für Ihr Team
  • Zeiterfassung über jedes beliebige Gerät
  • Kontrollieren Sie die Arbeitszeit Ihres Teams in Echtzeit
  • Prüfen Sie Arbeitszeitberichte und Leistung
  • Erstellen Sie maßge­schnei­derte Berichte

Sie beherrschen die Ausgaben, nicht umgekehrt

  • Speichern Sie Spesen in der Cloud
  • Schluss mit dem Zettelchaos! Fotografieren Sie Ihre Belege ab
  • Weisen Sie Spesen jederzeit den entsprechenden Steuerformularen zu
  • Wählen Sie steuerlich günstige Kategorien
  • Addieren Sie die Spesen im Handumdrehen zu Ihren Rechnungen

Business Perfomance steigern

  • Nutzen Sie detaillierte Berichte
  • Prüfen Sie die Mitarbeiterleistung
  • Klarer Überblick dank eleganter Diagramme
  • Vergleichen Sie die monatlichen Einnahmen
  • Nutzen Sie anwenderfreundliche Vorlagen

Keine Kreditkarte erforderlich. Kündigung jederzeit möglich.

Track your business performance live | zistemo

Spesen verwalten wie ein Profi

Einfache & akkurate Software für die automatische Spesenverwaltung. Integrierte Apps für iPhone, Android und Tablets. Optimiert für alle Browser und Bildschirme.

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

Schluss mit dem Zettelchaos!

Mit nur einem Klick zur besten Spesen­verwaltungs­software. Ihre Belege werden sicher in der Cloud gespeichert. Hier geht es zur einfachen, intelligenten Spesenverwaltung.

Arbeiten Sie intelligenter!

Gratis anmelden